کد خبر: 239118 - تاریخ: چهارشنبه، 12 ژوئن 2024 - 19:24

در جلسه شورای شهر خمام مطرح شد ؛

مردم عمل می‌خواهند نیازی به توضیحات ما ندارند|اگر پیمانکاران پروژه‌ها،رعایت حال مردم را نکنند جلوی اجرا پروژه‌ها را خواهیم گرفت

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر خمام با بیان اینکه برای رفع تمامی مشکلات شهر خمام باید صبور باشیم، گفت: باید مردم و اعضای شورا با هم دست به دست هم بدهیم تا هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها به اتمام برسد و مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

 
به گزارش خوبان خبر؛  ایمان سهیلی روز گذشته در جلسه علنی شورا در ساختمان حلسات شورای شهر خمام با بیان اینکه در مورد پارک سردار جنگل دو موضوع مطرح است، اظهار کرد: بخش کف‌پوش، روشنایی، سرویس بهداشتی و نگهبانی پارک در حال ساخت و ساز است و تجهیزات نیز باید تأمین شود. وی با اشاره به اینکه بتن ریزی بازار خمام از دیروز شروع شده است، گفت: پروژه کف‌پوش بازار خمام هفته آینده قابل بهره‌برداری است و پروژه پارک نیز در دو ماه آینده قابل استفاده است.
سهیلی با بیان اینکه ما سال قبل جشن عید غدیر را بزرگ برگزار کنیم، افزود: امسال با شبکه باران و شبکه سه هماهنگ شده تا جشن را نسبت به سال گذشته باشکوه‌تر برگزار کنیم.
 
وی با اشاره به جزئیات جشن عید سعید غدیر در خمام، گفت: برای شب جشن عید سعید غدیر اجرای بازی‌های بومی محلی، راه‌اندازی غرفه ورزشکاران، غرفه صنایع دستی، غرفه غذاهای محلی، نمایشگاه شاخص صنایع دستی و حضور خوانندگان و بازیگران مطرح استان گیلان را در برنامه داریم.
پروژه‌هایی را ما شروع کردیم که بیش از توان ما بود
 عضو شورای اسلامی شهر خمام نیز در این جلسه با بیان اینکه حفاری‌ها نباید بدون استعلام‌های لازم انجام شود، اظهار کرد: شهرداری نباید مجوز حفاری را بدون استعلام صادر کند.
 
جلیل غیاثی،با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه کاره شورا  که بلاتکلیف است،‌ افزود: پیمانکارها از شهرداری خمام مطالبه دارند و به عنوان مثال پروژه پارک سردار جنگل و خیابان بوعلی همچنان بلاتکلیف مانده است، باید مشخص شود که اینها کی قرار است به بهره‌برداری برسند.
 
وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی شهر خمام باید هرچه سریع‌تر به اتمام برسد، بیان کرد: در برخی از مناطق مردم از اجرای پروژه‌ها رضایت ندارند.
 
غیاثی با بیان اینکه پروژه بازگشایی بازار روز از پارسال شروع شده اما هنوز تمام نشده است، تصریح کرد: ما در این دوره از شورا متاسفانه تا هم اکنون نتوانستیم پروژه‌ها را به اتمام برسانیم،پروژه‌هایی را ما شروع کردیم که بیش از توان ما بود و وعده‌هایی را دادیم که بیش از توان ما بود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به اینکه مردم باید قول‌های ما را لمس کنند، خاطرنشان کرد: مردم عمل می‌خواهند نیازی به توضیحات ما ندارند ، به جای سخنرانی باید به وظایف خود عمل کنیم.
 
عضو شورای اسلامی شهر خمام با تأکید بر اینکه اعضای شورا باید به وظایف ذاتی خود عمل کنند، گفت: اعضای شورای شهر به جای باشگاه‌داری و عضویت در هیئت مدیره باشگاه‌ها، باید برای رفع مشکلات مردم قدم بردارند.
 
غیاثی با بیان اینکه مسئول پیگیری مصوبات شورا، رئیس شورا است، گفت: اعضای شورای شهر برای انجام پروژه‌ها چه پیگیری انجام داده‌اند که هنوز تمام پروژه‌ها روی زمین مانده است.
 
وی با اشاره به هیچ‌کدام از این پروژه‌ها تا پایان این دوره از شورا نمی‌تواند به نتیجه برسد چون مستلزم مسائل مالی است، خاطرنشان کرد: الان بدهکاری ۴۰ میلیارد تومانی شهرداری چقدر پرداخت شده است، آیا واقعا قابل پرداخت است.
 
غیاثی با بیان اینکه بدهی پروژه‌های در حال اجرا بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان است، افزود: به جای اینکه چند پروژه‌ را با هم اجرایی کنیم باید یک پروژه را به اتمام برسانیم. در مواجه با مشکلات واقع‌نگر باشیم.
 اگر تا پایان شورا پروژه‌ها نهایی نشد مردم و مسئولان حق انتقاد دارند
درادامه این جلسه عضو شورای اسلامی شهر خمام با بیان اینکه تمام دغدغه ما این است که مردم اذیت نشوند، اظهار کرد: در مواجهه با مشکلات باید واقع‌نگر باشیم.
هادی واحدی با اشاره به اینکه بودجه خمام ۷۰ میلیارد است، گفت: کل بودجه عمرانی و جاری امسال همین مقدار است و باید با همین مبلغ شهر را مدیریت کرد.
عضو شورای اسلامی شهر خمام با بیان اینکه پروژه کف‌پوش کل شهر ۱۰ میلیارد هزینه داشت که انجام شد، گفت: با اجرای این پروژه ، یک ترتیبی در آن قسمت شهر ایجاد شده است.
واحدی با اشاره به اینکه تقویت روشنایی شهر ، و نوسازی بلوار شهر انجام گرفت، تصریح کرد: اگر تا پایان شورا پروژه‌ها نهایی نشد مردم و مسئولان حق انتقاد دارند.
 
وی با بیان اینکه بازار میوه پروژه کوچکی نیست، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها پروژه کوچکی نیستند و در آینده ثمره خوبی برای شهر دارند و باید صبوری کرد. عضو شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به اینکه زمین‌های فرهنگیان سال‌های متمادی بود که بلاتکلیف بود، افزود: تعیین تکلیف زمین‌های فرهنگیان انجام شد که این اتفاق یک اقدام ارزشمند برای شهر خمام بود که محقق شد.
 
 نایب رئیس شورای اسلامی شهر خمام با بیان اینکه برای رفع تمامی مشکلات شهر خمام باید صبور باشیم، گفت: باید مردم و اعضای شورا با هم دست به دست هم بدهیم تا هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها به اتمام برسد و مشکلات مردم کاهش پیدا کند.
 
اگر پیمانکاران پروژه‌ها ، رعایت حال مردم را نکنند جلوی اجرا پروژه‌ها را خواهیم گرفت
 عضو شورای اسلامی شهر خمام نیز در این جلسه با این اینکه دو کار ارزشمند در شهر خمام در حال انجام است، اظهار کرد: احداث منبع بزرگ خیابان فرهنگ که دغدغه اصلی مردم شهر بود و سال‌ها بود که بلاتکلیف بود و اکنون ما شاهد اجرای شبکه آن هستیم.
مهدی عاشوری ،با اشاره به اینکه نتیجه پروژه منبع آب ارزشمند است، افزود: نتیجه اثر پروژه‌ها را مردم بعد از اتمام پروژه‌ها خواهند دید و البته پیمانکاران پروژه‌ها نباید باعث ایجاد مشکل برای مردم شوند.
 
عضو شورای اسلامی شهر خمام با تأکید بر اینکه مسئولان قضایی و شهری خمام پای‌کار هستند، بیان کرد: اگر پیمانکاران پروژه‌ها ، رعایت حال مردم را نکنند جلوی اجرا پروژه‌ها را خواهیم گرفت.
وی با اشاره به موضوع فیبر نوری در شهر خمام، افزود: برای اجرای پروژه فیبر نوری ابتدا باید کنده‌کاری صورت بگیرد تا بتوان آن را اجرایی کرد اما روند کار در بعضی نقاط مشکل دارد و نظام مند نیست. وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری باید پای‌کار باشد، تصریح کرد: شورا نباید در تمامی موارد دخالت کند، بلکه باید بر موضوعات نظارت داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به اینکه نباید با ایجاد حفاری و سروصدا در لحظات پایانی شب برای موجب سلب آسایش مردم شویم، گفت: قبل از اینکه پروژه‌‌ای اجرایی شود باید اعتبار پروژه تامین شود.
 
عاشوری با اشاره به اینکه در حد توان با تمامی پیمانکاران همکاری کردیم، بیان کرد: درآمد شهرداری خمام کاهش پیدا کرده است و در تمامی شهرهای استان شرایط به همین گونه است. وی با بیان اینکه مطالبات پیمانکاران باید پرداخت شود، گفت: تمامی پروژه‌ها باید در زمان‌های مشخص شده به پایان برسد.
 
اتهای پیام/۱۲۲۱۲
 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads