کد خبر: 241496 - تاریخ: سه‌شنبه، 15 اکتبر 2024 - 14:24

مردم مراقب کلاهبرداری جدید و تله‌های پانزی باشند/ پرونده مسیر قضایی خود را طی می‌کند

وکیل دادگستری در خصوص مراحل پرونده آلوزو خاطر نشان کرد: پیگیری ها با همکاری مرجع محترم قضایی همچنان ادامه دارد و تا حصول نتیجه باید صبر کرد و دست به اقدامات هیجانی نزد.

به گزارش خوبان خبر ؛ نرگس باقری قانعی وکیل مالباختگان الوزو  اظهار کرد: درهفته های اخیر متاسفانه شاهد کلاهبرداری چند پلتفروم با عنوان های آلوزو و فولکس کارت بودیم و این وبسایت ها با موجه نشان دادن نوع کسب درآمد بصورت ارزدیجیتال از طریق تبلیغات محصولات و خرید و فروش و همکاری با فروشگاه های معتبر دنیا که تمام این موارد کذب بوده و همچنین با جذب تعدادی نماینده به اصطلاح لیدر، توانستند تعدادی از مردم را جذب خود کنند، که خوشبختانه برخی از نفرات اصلی اینها در گیلان دستگیر شدند.

وی در خصوص عضویت در شرکت های جدید پانزی که برای جبران خسارات وارد شده از سوی شرکت آلوزو و فولکس کارت شروع به کار کردند ابراز کرد: به مالباختگان محترم تاکید می کنم به هیچ عنوان مجددا درگیر تله های پانزی نشوید زیرا گویای کلاهبرداری جدید است.

وکیل دادگستری در خصوص مراحل پرونده آلوزو خاطر نشان کرد: پیگیری ها با همکاری مرجع محترم قضایی همچنان ادامه دارد و تا حصول نتیجه باید صبر کرد و دست به اقدامات هیجانی نزد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads