کد خبر: 241278 - تاریخ: شنبه، 5 اکتبر 2024 - 10:13

رئیس مجمع نمایندگان گیلان؛

رئیس جمهور فردی نخبه را برای استانداری گیلان انتخاب کرد

گودرزوند چگینی با اشاره به اینکه گیلان در ۷۳ درصد مردم به پزشکیان رای دادند، افزود: از رئیس جمهور بسیار ممنون هستم که فردی نخبه را برای استانداری گیلان انتخاب کردند.

به گزارش خوبان خبر ؛ مهرداد گودرزوند چگینی رئیس مجمع نمایندگان گیلان صبح روز شنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۳ در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان اظهار کرد: از رئیس جمهور بسیار ممنون هستم که فردی نخبه را برای استانداری گیلان انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه هنوز گیلان به جایگاه واقعی توسعه خود نرسیده است، گفت: از حداقل‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و جوانان و ورزش برخوردار نیستیم.

گودرزوند چگینی با اشاره به اینکه گیلان در ۷۳ درصد مردم به پزشکیان رای دادند، افزود: تمام زیر ساخت‌های استان مشکل دارد و نیازمند این هستیم توجه ویژه به این استان شود.

وی گفت: تولید برنج در گیلان و شمال کشور برای کل کشور کافی است اما متاسفانه شاهد واردات برنج هستیم و از وزیر کشور میخواهیم که توجه ویژه به گیلان داشته باشند؛ بسیاری از صنایع مادر ما در این استان تعطیل هستند.

نماینده رودبار در مجلس اظهار کرد: کمبود اشتغال در گیلان علی‌رغم اینکه ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی وجود دارد اما از مشکلات این استان محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تحولات منطقه گفت: توانمندی ایران در جهان ثابت شده است چه کسی جرات می‌کرد که به اسرائیل موشک بزند و این شجاعت در مردان بزرگ نظامی ایران بوده است.

گودرزوند چگینی در پایان اظهار کرد: سیاست درست نظام جمهوری اسلامی حمایت از نیروی مقاومت است. یقین بدانید با تمام قدرت ایران به راه خود ادامه خواهد داد و انقلاب اسلامی صادرش شده است.

دکتر هادی حق‌شناس امروز به عنوان استاندار جدید گیلان معرفی شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads