کد خبر: 240962 - تاریخ: جمعه، 20 سپتامبر 2024 - 18:42

کسب مدال های رنگارنگ توسط تکواندوکاران خمامی در مسابقات شهرستان رشت

مسابقات تکواندو شهرستان رشت در رده سنی شکوفه، خردسالان، نونهالان،نوجوان و جوانان روز گذشته برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر؛ مسابقات تکواندو شهرستان رشت در رده سنی شکوفه، خردسالان، نونهالان،نوجوان و جوانان روز گذشته برگزار شد.

این دوره از مسابقات که با حضور ۳۴۰ هوگوپوش در خانه تکواندو برگزار شد،در رده سنی شکوفه ها، فاطیما محمدی پور در وزن ۴۹+ کیلوگرم صاحب نشان طلا شد و محنا اسکندری در وزن ۲۲- کیلوگرم مدال نقره را به خود اختصاص داده و  مهدا حسن زاده در وزن ۲۴- کیلوگرم،هیلا هاشمی در وزن ۲۷- کیلوگرم،دلسا جانی پور در وزن ۳۰- کیلوگرم و طهورا رسولی در وزن ۳۸ – کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

درادامه این مسابقات و در رده سنی خردسالان، مایا سمیع زاده در وزن ۴۹+کیلوگرم،عارفه اسماعیلی در وزن۵۳+ کیلوگرم مدال طلا را بدست آوردند.

یلدا معصومی در وزن ۴۹+کیلوگرم به مدال نقره و شینا نصیرپور در وزن ۲۸- کیلوگرم،آترینا صفری در وزن ۳۰- کیلوگرم،رونیکا حسینی در وزن ۳۶-کیلوگرم،آوینا اکبری در وزن۶۰- کیلوگرم مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی نونهالان نیزفاطمه زهرا شاه مرادی در وزن ۴۷کیلوگرم طلایی شد و ستاره علیزاده در وزن ۴۰ -کیلوگرم،سارینا پورپیردهقان در وزن ۴۴-کیلوگرم،هستی رضا زاده در وزن ۵۵- کیلوگرم به مدال نقره رسیدندو آندیا شاد در وزن ۵۱- کیلوگرم نیز برنزی شد.

در رده سنی جوانان ، راضیه علی‌نژاد در وزن ۵۳ -مدال ضمن کسب مدال طلا و جز فنی ترین بازیکن این دور ه شناخته شد و محدثه مقدم نیا نیز در ۶۰+ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ فاطمه باقری نژاد ، فاطمه بخشعلی پور و  مریم اسماعیل مقدم بعنوان مربی تیم خمام را همراهی کردند و شادی قربانی وزهرا رودکی بعنوان به عنوان از این دوره از مسابقات به داوری پرداختند. 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads