کد خبر: 240125 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 جولای 2024 - 13:55

رئیس کمیته امداد خمام خبر داد ؛

در ۴ ماه نخست سال ۵۰۰ میلیون تومان برای درمان مددجویان خمامی پرداخت شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام از پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان از ۴ ماه ابتدای سال جاری برای درمان مددجویان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام از پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان از ۴ ماه ابتدای سال جاری برای درمان مددجویان خبر داد.

سید مرتضی حسینی نسب صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با بیان اینکه پرداخت هزینه در مراکز دولتی اعم از بیمارستان و غیره برای همه مددجویان صدرصد رایگان ، سایر مراکز برای مددجویان بیمار خاص و صعب العلاج ۸۰% و مددجویان عادی ۲۵% تقبل هزینه از سوی کمیته امداد می باشد، افزود: در ۵ ماه ابتدای سال جاری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تقبل هزینه درمانی مددجویان نیز بصورت مستقیم و غیر مستقیم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ۴۷ مرکز درمانی در رشت طرف قرار داد کمیته امداد هستند،  تصریح کرد:  بیمارستان ، داروخانه ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، دندانپزشک ، متخصص اعصاب و روان و … طرف قرارداد با کمیته امداد امام (ره) می باشد که آماده خدمت به مددجویان معزز خمامی می باشند.

به گفته رئیس کمیته امداد خمام ، مراکز درمانی در این شهرستان درصورت درصورت تمایل با دردست داشتن مدارک هویتی در روزهای یکشنبه و سه شنبه به کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خمام مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads