کد خبر: 240085 - تاریخ: دوشنبه، 22 جولای 2024 - 11:55

مدیر امور توزیع برق خمام خبر داد ؛

برق ۱۱ مشترک اداری و تجاری پرمصرف در خمام قطع شد

مدیر امور توزیع برق خمام از قطع برق ۱۱ مشترک اداری، تجاری و بانک های پر مصرف برق به دلیل بی توجهی به اخطارهای داده شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر؛ مدیر امور توزیع برق خمام از قطع برق ۱۱ مشترک اداری، تجاری و بانک های پر مصرف برق به دلیل بی توجهی به اخطارهای داده شده در این شهرستان خبر داد.

آرش واقف با اشاره به دستورالعمل‌های ارسالی از سوی شرکت توانیر مبنی بر پایش مصرف برق ادارات و دستگاه‌ها گفت: مشترکین ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و همچنین کاهش مصرف به میزان ۶۰ درصد در ساعت غیراداری هستند.

وی با بیان اینکه پس از صدور اخطار و عدم رعایت الگو از سوی ادارات، نسبت به قطع برق آنها اقدام خواهد شد، افزود: وصل مجدد منوط به تعهد بالاترین مقام دستگاه است.

مدیر امور توزیع برق خمام اشاره به اینکه امروز برق ۱۱ مشترک اداری، تجاری و بانکهای پرمصرف قطع شد، اظهار کرد: در روزهای گذشته، ضمن پایش حضوری و ارائه تذکرات شفاهی، پیام‌هایی مبنی بر لزوم رعایت الگوی مصرف برق به ادارات ارسال کرده که با توجه به اصلاح نکردن روند مصرف و پس از صدور اخطار، دستور قطع برق این مشترکین پرمصرف صادر شد وی همچنین از برنامه ریزی برای قطع ۱۶ مشترک پرمصرف دیگر در روزهای آتی خبر داد.

آرش واقف با بیان اینکه وزارت نیرو امسال با هدف جلب مشارکت عمومی، علاوه بر پرداخت پاداش به مشترکان کم مصرف که تا رایگان شدن قبض برق را نیز شامل خواهد شد، افزود: پویش “با انرژی” را طراحی کرده و عموم مردم می‌توانند با مشارکت در این طرح، علاوه بر کاهش مصرف برق خود، از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads