کد خبر: 239809 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 جولای 2024 - 21:09

در جلسه شورای شهر خمام مطرح شد ؛

در موضوع انتخاب شهردار فرصت آزمون و‌ خطا نیست|گزینه‌های بسیار قدر برای شهرداری خمام خود را تعرفه نمی‌کنند

رئیس شورای شهر خمام  با اشاره به اینکه دو انتخابات گذشته باعث تأخیر در انتخاب شهردار خمام شد، افزود: گزینه‌های زیاد بومی و غیربومی رزومه داده‌اند اما در انتخاب هیچ‌کس به قطعیت نرسیده‌ایم.

به گزارش خوبان خبر ؛ ایمان سهیلی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر خمام با بیان اینکه شهر بدون شهردار ، چالش دارد، اظهار کرد: با حضور شهردار در کارهای شهرداری قاطعیت بیشتری وجود دارد.

رئیس شورای شهر خمام  با اشاره به اینکه دو انتخابات گذشته باعث تأخیر در انتخاب شهردار خمام شد، افزود: گزینه‌های زیاد بومی و غیربومی رزومه داده‌اند اما در انتخاب هیچ‌کس به قطعیت نرسیده‌ایم.

شهردار باید دارای رزومه خوب، توانمند ، خوش‌نام و متخصص باشد

 عضو شورای اسلامی شهر خمام در این جلسه با بیان اینکه اتهام زدن بدون اثبات کار قشنگی نیست، اظهار کرد: تمام تلاش ما باید به‌گونه‌ای باشد که آبروی انسان‌ها حفظ شود اما هرکسی که تخلفی کرده باید مجازاتش را بکشد.

جلیل غیاثی ، با اشاره به اینکه اگر کسی برای شهرداری مدنظر است، نباید برای او لابی صورت بگیرد، افزود: شهردار باید دارای رزومه خوب، توانمند ، خوش‌نام و متخصص باشد و در صحن شورا برای اعضای شورا و مردم توانمندی خود را توضیح دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام با بیان اینکه با بیان اینکه باید برای انتخاب شهردار وقت گذاشت، تصریح کرد: باید در زمان دو هفته یک نفری را انتخاب کنیم که کاردان و کاربلد باشد اما از پیش تعیین شده نباشد.

در موضوع انتخاب شهردار فرصت آزمون و‌ خطا نیست

 عضو شورای اسلامی شهر خمام نیز در این جلسه با تأکید بر اهمیت موضوع انتخاب شهردار، گفت: با توجه به اتفاقاتی در دفعه قبل رخ داد، می‌طلبد که این بار با هوشیاری بیشتر یک انتخاب درست داشته باشیم.

مهدی عاشوری ، با بیان اینکه باید کارهای مهم و حساس شهر به سرانجام برسد، افزود: موضوع انتخاب شهردار باید فوریت داشته باشد و این هفته‌های پیش رو می‌تواند هفته‌های سرنوشت‌ساز باشد زیرا می‌خواهیم مدیریت شهر را به یک فرد بسپاریم.

وی  با اشاره به اینکه در این مدت گزینه‌های زیادی برای شهرداری تعرفه شوند، تصریح کرد: ان‌شاءالله ما باید بتوانیم به یک جمع‌بندی خوب برسیم و آن شخصی که اصلح‌تر، شایسته‌تر و امانت‌دار هست را برای شهر انتخاب کنیم.

عاشوری با بیان اینکه دیگر فرصت آزمون و‌ خطا نیست، خاطرنشان کرد: شهردار باید در اجرا اشرافیت به قانون داشته باشد زیرا برخی از کارهایی که در گذشته انجام شده است آثار حقوقی دارد.

وی با بیان اینکه نباید به گونه‌ای باشد که از قانون عبور کنیم، گفت: اگر کسی از قانون عبور کند شک نداشته باشد که یک جایی گرفتار می‌شود و مدیر شهر باید خیلی مراقب باشد.

عضو شورای شهر خمام با تأکید بر اینکه سازمان بازرسی بر روی عملکرد شهرداری‌ها خیلی حساس است، افزود: شهردار وظیفه سنگینی دارد و به نوعی امانت‌دار شهر است و آورده‌ی شهر در اختیار او است.

 

گزینه‌های بسیار قدر برای شهرداری خمام خود را تعرفه نمی‌کنند

عضو شورای اسلامی شهر خمام نیز در این جلسه با بیان اینکه برگزاری جشن عید غدیر بسیار باشکوه بود، اظهار کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که این برنامه‌ها و جشن‌ها را ان‌شاءالله هرساله داشته باشیم و این موضوعات استمرار داشته باشد.

هادی واحدی با اشاره به اینکه دلیل تاخیر در انتخاب شهردار خمام، انتخابات مجلس و انتخابات ریاست‌جمهوری بود، افزود: ناخودآگاه ذهن همکاران شورا به سمت این دو انتخابات رفته بود و یک مقداری از موضوع اصلی فاصله گرفتیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خمام با بیان اینکه زمان مانده تا پایان شورا کم است، گفت: با زمان کم مانده تا پایان عمر شورا گزینه‌های بسیار قدری برای شهرداری خود را تعرفه نمی‌کنند چون زمان زیادی نمانده است.

وی با اشاره به اینکه گزینه‌های زیادی خود را تعرفه کرده‌اند، گفت: ما رزومه‌ها را دریافت کرده‌ایم و جلسات غیررسمی برگزار شده است اما با توجه مشکلات زباله و بدهی پیمانکاران خیلی از عزیزان بومی انصراف خود را تقدیم شورا کردند‌ اما در نهایت‌برای موضوع انتخاب شهردار باید در یکی دو هفته آینده این موضوع را جمع‌بندی کنیم.

واحدی با تاکید بر اینکه باید یک سال پایانی را یک سال پایان کار پروژه‌ها بدانیم، گفت: این یک سال علاوه بر‌ اینکه پایان کار شورا است باید پایان کار فرآیند عمرانی شهر باشد و حداقل پروژه‌هایی که در شهر تاثیرگذار است را به پایان برسانیم.

 وی با بیان اینکه در انتخاب شهردار باید به کارآمدی او توجه کنیم، گفت: شهردار باید از قانون تبعیت کنید و اگر اینگونه نباشد آسیب‌‌اش به شهر خواهد رسید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خمام  با تاکید بر کارآمدی و تأثیرگذاری شهردار، بیان کرد: اگر شهردار بومی باشد خیلی بهتر است اما اگر یک گزینه تاثیرگذار و کارآمد غیر بومی هم پیدا کردیم باید به او اعتماد کنیم تا هرچه سریع‌تر پروژه‌های شهر به اتمام برسد.

وی با اینکه امیدواریم ان‌شاءالله هفته آینده جمع‌بندی‌ها به پایان برسد، تصریح کرد: با انتخاب یک شهردار کارآمد ، توانمند و متخصص، بی‌تردید خیلی از مشکلات شهر حل می‌شود‌.

هفته آینده باید شهردار انتخاب شود

 دیگر عضو شورای اسلامی شهر خمام نیز در این جلسه با بیان اینکه یک سال تا پایان عمر شورا باقی مانده است، اظهار کرد: مردم ما همه چیز را به خوبی متوجه میشوند و برای آنها جای سوال است که چگونه نمی‌توانیم شهردار انتخاب کنیم.

اسماعیل احمدینا  با بیان اینکه باید در این زمینه سرعت را افزایش دهیم، گفت: شهردار قبلی کارها را با مسئولان هماهنگ نمی‌کرد و این موضوع، شهر را دچار چالش کرد.

عضو شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به اینکه مشورت کردن خوب است، گفت: این شورا جلسات را منظم برگزار کرد و نیازهای شهرداری را نیز در این مدت مصوب کرده است.

احمدنیا با تاکید بر اینکه هفته آینده باید شهردار را انتخاب کنیم، بیان کرد: دیگر وقتی نمانده است و باید در این یک سال برای آبروی شهر کار کرد.

وی با اشاره به اینکه نباید دنبال مقصر بگردیم، افزود: مردم اشتباه یک نفر را در شورا به پای همه می‌نویسند و عملکرد کلی شورا را قضاوت خواهند کرد.

عضو شورای اسلامی شهر خمام با بیان اینکه این شورا واقعا توانمندی کار را دارد، تصریح کرد: لیاقت شورا خیلی بیشتر از این‌ها است و باید خیلی سریع شهردار را انتخاب کنیم.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads