کد خبر: 239790 - تاریخ: دوشنبه، 1 جولای 2024 - 17:17

رییس کل دادگستری استان گیلان؛

شهرداری خمام موظف است بنای غیر قانونی ایجاد شده مقابل پروژه کانون پرورش فکری را ظرف مدت ۵ روز تخریب کند

 رییس کل دادگستری استان گیلان در ادامه تصریح کرد: شهرداری خمام موظف است ظرف مدت ۵ روز بنای غیر قانونی ایجاد شده را تخریب نماید و دستگاه های خدمات رسان نیز باید انشعابات مورد نیاز کانون پرورشی فکری کودکان نوجوانان را در اختیار آن قرار دهند.

به گزارش خوبان خبر ؛ رییس کل دادگستری استان گیلان ظهر امروز در بازدید از پروژه کانون پرورشی فکری کودکان نوجوانان خمام، دستورات مقتضی را صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به اینکه بیش از یک دهه از شروع پروژه کانون پرورشی فکری کودکان  نوجوانان خمام می گذرد و هنوز به اتمام نرسیده است گفت: شهرداری خمام بدون رعایت ضوابط و قوانین اقدام به ساخت غرفه هایی مقابل این بنا کرده که موجب اخلال در تکمیل و استفاده از ساختمان کانون شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرداری خمام موظف است ظرف مدت ۵ روز بنای غیر قانونی ایجاد شده را تخریب نماید و دستگاه های خدمات رسان نیز باید انشعابات مورد نیاز کانون پرورشی فکری کودکان نوجوانان را در اختیار آن قرار دهند.

رئیس شورای قضایی استان در پایان خاطر نشان کرد: امید است این پروژه کمتر از یک ماه به بهره برداری رسیده و مردم از ظرفیت های این مرکز در راستای ارتقاء فرهنگ آموزش و پرورش و کاهش آسیب های اجتماعی بهره مند گردند.

 

منبع: روابط عمومی دادگستری استان گیلان

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads