کد خبر: 239424 - تاریخ: شنبه، 22 ژوئن 2024 - 00:48

دادستان عمومی و انقلاب خمام ؛

سال گذشته در حوزه قضایی خمام ۲۰۳۵۲ تشکیل پرونده شد

حامد اصیلی با بیان اینکه در کل پرونده حوزه قضایی سال گذشته ۲۰۳۵۲ تشکیل پرونده شد،افزود:در سه ماه نخست سال نیز ۴۸۲۶ فقره پرونده وارد شد.

به گزارش خوبان خبر؛دادستان عمومی و انقلاب خمام در سخنرانی پیش از خطبه‌ های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه دستگاه قضائی مظهر عدالت است، اظهار کرد:وظیفه اصلی دستگاه قضائی و دادگستری احقاق حق و عدالت است.

حامد اصیلی با اشاره به تلاش دستگاه قضائی برای صلح و سازش در پرونده‌ها،گفت:از مردم، شورا حل اختلاف و صلح یاران و هر کسی که تلاش می‌کند تا از ارسال پرونده‌ها به دادگستری جلوگیری شود، تشکر می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب خمام مهمترین اقدام دادگستری را در بحث پیشگیری از وقوع جرم اعلام کرد و گفت:در سند تحول قضایی نیز بر این موضوع توجه شده تا کاهش وقوع جرایم در جامعه را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه درسال گذشته ۵۲۴۶ فقره پرونده در شورای حل اختلاف این شهرستان تشکیل شد،افزود:در سه ماه نخست سال امسال ۱۵۱۲ پرونده تشکیل شده است.

حامد اصیلی با بیان اینکه در کل پرونده حوزه قضایی سال گذشته ۲۰۳۵۲ تشکیل پرونده شد،افزود:در سه ماه نخست سال نیز ۴۸۲۶ فقره پرونده وارد شد.

دادستان عمومی و انقلاب خمام، در سال گذشته، ۴۸۰۵ وارد محاکمه قضایی شد،افزود:توهین،جرم ضرب عمدی، تهدید،سرقت و … را دارای بیشترین فراوانی جرم در شهرستان است.

 

انتهای پیام/۱۵۵۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads