کد خبر: 239273 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 ژوئن 2024 - 18:13

فرماندارخمام خبر داد ؛

پیش بینی ۵۸ شعبه اخذ رای در شهرستان خمام

فرماندار خمام، اظهار کرد: امسال برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خمام ۵۸ شعبه اخذ رأی برنامه ریزی شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ فرماندار خمام در گفت‌وگو با خوبان خبر، اظهار کرد: امسال برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خمام ۵۸ شعبه اخذ رأی برنامه ریزی شده است.

حسن آدمیت با بیان اینکه بر تعیین ۴۳ شعبه برای بخش مرکزی شامل ۴۳ تعداد۰ شعبات بخش چوکام ۱۵ شعبه ثابت است، افزود: ۲ شعبه نیز سیار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان خمام آمادگی برگزاری انتخابات پیشرو را دارد ، افزود: ۵۵۷ نفر به عنوان عوامل اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برگزار می کنند.

فرماندار خمام با تاکید بر ضرورت همکاری همه در برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات هشتم تیرماه گفت: مدیران شهرستان خمام چند روز قبل از برگزاری انتخابات باید در کنار مجموعه فرمانداری این شهرستان بوده و در تامین مقدمات و امکانات برگزاری انتخابات مشارکت کنند.

آدمیت بر لزوم بی‌طرفی مدیران در جریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خمام تاکید کرد و افزود: باید با درایت و توجه به سلامت انتخابات و حفظ اصل بی‌طرفی کامل حضور مردم را در این انتخابات افزایش دهیم.

 

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads