به گزارش خوبان ، وبلاگ معبرسايبري فندرسك نوشت : با توجه به اهمیت موضوع، لطفاً با دقت مطالعه فرموده و در صورت اشتراک نظر، به هر نحوی که صلاح میدانید، محتوای این پست را هرچند با قلم و بیان خودتان، در حد توان بازنشر دهید.
1. سفر مهم رهبر انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی از روز چهارشنبه آغاز میشود. در شرایط حساس داخلی و منطقهای و بین المللی کنونی، مطمئناً باید منتظر بیانات مهم ایشان باشیم.
2. تجربه سفرهای سابق رهبر انقلاب نشان داده که جریان رسانهای وابسته به دشمن با برنامه ریزی قبلی، تمام تلاش خود را برای تأثیرگذاری منفی بر این سفرها به کار میبندد.
3. شبکه رسانه ای دشمن سعی خواهد کرد با دو تاکتیک «بایکوت» و «مسأله سازی»، استراتژی «انحراف اذهان» را پیگیری کرده و مانع رسیدن پیامهای رهبری به گوش مخاطبان داخلی و بین المللی شود.
4. تاکتیک بایکوت: رسانه های دشمن تلاش میکنند ضمن سکوت کامل در قبال سفر و بیانات رهبر انقلاب، جوری وانمود کنند که گویا اصلاً چنین سفری انجام نشده است.
5. تاکتیک مسأله سازی: رسانه های دشمن تلاش میکنند در طول این سفر، چند موضوع کم اهمیت داخلی و بین المللی را به اندازهای پررنگ کنند که اخبار سفر رهبر انقلاب را کاملاً تحت الشعاع قرار دهد.
6. مهمترین وظیفه افسران جوان جنگ نرم در فضای مجازی، در طول سفر مقام معظم رهبری، طراحی و اجرای یک عملیات همه جانبه و جهادگونه برای خنثی سازی عملیات رسانه ای دشمن است.
7. این جهاد رسانهای با استراتژی «تمرکز اذهان» و از طریق دو تاکتیک «انتشار» و «بایکوت» پیگیری میشود و هدف نهایی آن، «رساندن پیام» رهبر انقلاب به گوش مخاطبان است.
8. تاکتیک انتشار: تمام افسران جوان جنگ نرم فعال در فضای رسانه و خصوصاً شبکه های اجتماعی، باید ضمن پیگیری دقیق اخبار دیدارهای مختلف رهبر انقلاب در این سفر، به انتشار گسترده فرازهای برجسته بیانات ایشان در فضای رسانه ای اقدام کنند.
9. تاکتیک بایکوت: افسران جوان جنگ نرم فعال در فضای مجازی با هوشیاری تمام، از بازنشر و دامن زدن به هر خبر حاشیهای و موضوع انحرافی که موجب کمرنگ شدن خبرهای مربوط به این سفر در فضای رسانه میشود، به شدت پرهیز میکنند.
10. نکته مهم: دشمن در تاکتیک «مسأله سازی» گاه از غفلت و بی بصیرتی مسؤولان و رسانه های خودی سوء استفاده کرده و به گونهای عمل میکند که در نگاه اوّل نمیتوان تشخیص داد که مسأله انحرافی مطرح شده، در راستای «خط رسانهای دشمن» است. لذا افسران هوشمند جنگ نرم در طول مدت این سفر باید حتی به اخبار رسانههای خودی با دیده تردید نگاه کنند و ضمن شناسایی دست دشمن در پشت صحنه جنجالهای رسانهای، بازنشر مسائل انحرافی را به طور کامل بایکوت کنند و توجه داشته باشند که در طول این سفر هیچ مسألهای مهمتر از بیانات ولی امر مسلمین جهان نیست.
_____
اللّهمّ وفّقــــنا لمــا تُحـــبّ و تَرضی
نظری ثبت نشده است