به گزارش خوبان، با خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران در تاریخ ۱۳۸۸/۰۸/۱۸ سیاست ها و روند خدمات رسانی و توسعه فناوری تمام شرکت های مخابرات استانها برمبنای یک شرکت خصوصی که دارای سهامدارانی از مجموعه کارکنان مخابرات و سهام عدالت و… بود تدوین گردید، اما این روند می بایست به تدریج اتفاق می افتاد تا مردم و مسئولین به سیاست های مخابرات برمبنا و پایه ی یک شرکت تجاری آشنا شده و به همان نسبت توقعات و نیازهای خود را برهمان مبنا از مخابرات طلب نماید.
درابتدا خصوصی سازی ، مدیریت مخابرات گیلان سیاست خود را بر اصول افزایش درآمد و کاهش هزینه ها قرار داد،در این راستا تلاش کرد با پایین نگه داشتن سطح حقوق دریافتی کارگزاران مخابراتی حداکثر ۳۰۰ هزار تومان پیمانکاران مخابرات و همچنین رانندگان استیجاری با حقوق دریافتی ماهیانه ۳۷۰ هزار تومان و عدم توجه به خرید پهنای باند از شرکت زیر ساخت به لحاظ افزایش سرعت اینترنت و جلوگیری ازتوسعه شبکه های مخابراتی شامل همراه اول و شبکه های کابلی توانست میزان درآمد خالص مخابرات گیلان را افزایش دهد و در این زمینه حائز رتبه کشوری گردد،در صورتی که بجای افزایش درآمد از طرق بالا می توانست مطالبات معوقه شرکت را از شرکت های خصوصی اینترنتی و سایر بدهکاران هم چنین معوقات صورتحساب تلفن ثابت و همراه مشترکین اقدام نماید.طبیعتا درادامه روند سیاست های اشتباه پای شرکت های اینترنتی رابه درون مخابرات باز نمود که فقط نارضایتی مردم را در پیش داشت.
بعد از انتصاب مدیریت جدید پس از یکسال و اندی کلیه سیاست ها برپایه دین مداری و اصول مدیریت و اخلاق و فناوری بنا نهاده شد و تمام حقوق از دست رفته زیرمجموعه های مخابرات زنده گردید.
لذا در این راستا حقوق کارگزاران از حداقل ۳۰۰ هزار تومان به حداکثر ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافت و قرارداد پیمانکاران بین ۱۰ الی ۵۰ درصد افزایش و دریافتی رانندگان استیجاری به ۸۶۰هزار تومان افزایش پیدا نمود (در زمان مدیریت سابق هیچکسی حق اعتراض نداشت ولی در چند ماهه اخیر با حضور مدیر جدید آنهایی که دنبال حقشان بودند حرف هایشان را به گونه ای به گوش مدیرعامل رساندند) و پهنای باند اینترنتی افزایش و کلیه پورت های اجاره ای از شرکت های خصوصی پس گرفته شد و تحت پوشش مخابرات جهت خدمات یکسان در سراسر استان قرار گرفت.
بدیهی است انسانهای آگاه و با وجدان با اندکی بررسی و چشم انداز عملکرد یکساله متوجه این واقعیت میشوند که در این مدت اندک مدیریت جدید خضردوست شاهد تحولات زیادی که بخشی از آن را بازگو و بخشی دیگر که مربوط به توسعه شبکه های تلفن همراه (۳G) و جذب و بها دادن به قشر جوان و مسئولیت دادن به آنها می باشد لذا نظر برخی از مسئولین و مدیران بخش دولتی و خصوصی از قضا برخی نمایندگان استان گیلان به این نکته جلب می نمایم که باید چنین مدیران جهادی و ولایی و یادگار هشت سال دفاع مقدس را که تمام زندگی خود را وقف تلاش و خدمت به مردم نموده اند را حمایت و پشتیبانی نمود تا بتوانندبیش از پیش از عهده سیاستها و برنامه ریزی خود برآیند و مردم را که ولی نعمت همه ما هستند خوشحال و راضی نمایند.
رنجی – کارشناس مخابرات
سوت بازی مس کرمان و تراکتور تبریز به میلاد موسوی رسید
کیان شیرزاد به تیم فوتبال نونهالان ملوان بندرانزلی پیوست
۲۲ هزار جلد کتاب در کتابخانه عمومی خمام موجود است
اهدای اعضای بدن شهروند گیلانی؛ نجاتبخش ۳ بیمار بدحال
تیمهای فوتبال اتحاد خمام و شاهین خشکبیجار به تساوی بدون گل رضایت دادند