کد خبر: 241542 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 اکتبر 2024 - 21:17

در فاصله2 هفته مانده به پایان رقابت‌ها ؛

آینده‌سازان قهرمان زودهنگام لیگ فوتبال نونهالان شهرستان خمام شد

ر چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ نونهالان شهرستان خمام دو تیم فوتبال آینده‌سازان خمام و وارش تازه آباد خواچکین به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خوبان خبردر چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ نونهالان شهرستان خمام دو تیم فوتبال آینده‌سازان خمام و وارش تازه آباد خواچکین به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

این‌دیدار که ظهر امروز در زمین ورزشی علی بحری پیگیری برگزار شد، تیم وارش تازه آباد در دقیقه ۳۰ نیمه نخست امیرعلی شریفی دروازه آینده‌سازان خمام وارد دروازه حریف نمود تا در این نیمه پیروز میدان باشد.

در نیمه دوم این رقابت ، تیم فوتبال آینده‌سازان توسط کیان حسن‌پور در دقیقه ۵۷ به گل تساوی رسید و این نتیجه تا پایان باقی ماند تا شاگردان محمد سیدزاده در تیم آینده‌سازان خمام جشن قهرمانی زودهنگام خود را با کسب ۷ امتیاز بگیرند و جواز حضور در لیگ دسته اول نونهالان گیلان را از آن خود کند.

به گزارش خوبان خبر ؛ درلیگ نونهالان شهرستان خمام تیم های دایان‌مهر، وارش تازه‌آباد , ینده‌سازان و آکادمی هادی به رقابت یکدیگرپرداختند.

 

انتهای پیام/۱۳۲۳۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads