کد خبر: 241064 - تاریخ: چهارشنبه، 25 سپتامبر 2024 - 18:55

مدیر امور توزیع برق خمام خبر داد ؛

برق سراسر خمام قردا از ساعت ۸ تا ۱۱ قطع می‌شود

مدیر امور توزیع برق خمام از قطع برق سراسر این‌شهرستان از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ پیش‌ازظهر روز پنجشنبه «۵ مهرماه» به‌دلیل انجام تعمیرات و افزایش ظرفیت شبکه خبر داد.

به گزارش خوبان خبر؛ مدیر امور توزیع برق خمام از قطع برق سراسر این‌شهرستان از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ پیش‌ازظهر روز پنجشنبه «۵ مهرماه» به‌دلیل انجام تعمیرات و افزایش ظرفیت شبکه خبر داد.
آرش واقف  با بیان اینکه خاموشی مذکور بر روی کلیه فیدرها در محدوده شهری و روستایی اعمال می‌گردد، تصریح کرد: شرکت برق منطقه‌ای نسبت به تقویت افزایش ظرفیت جریان‌دهی پست رشت شمالی اقدام نموده، که قصد داریم آن‌را به بخش توزیع متصل نماییم.
این‌مسوول با بیان اینکه با اعمال این‌خاموشی یک‌سری از تعمیرات انجام خواهد شد تا ظرفیت پست رشت شمالی افزایش یافته و این‌ظرفیت در اختیار شرکت توزیع برق قرار گیرد، ادامه داد: با اعمال این‌افزایش ظرفیت، اداره امور توزیع برق خمام قادر خواهد بود تا بخش‌هایی از حوزه سرزمینی این‌شهرستان را که درحال‌حاضر از طریق پست‌های مجاور خارج از حوزه شهرستان خمام تغذیه می‌شوند، به پست رشت شمالی بازگردانده و عملا حوزه سرزمینی خمام تنها از طریق پست رشت شمالی تغذیه گردد.
به گفته‌ی وی، این‌تغییرات و ارتقای ظرفیت، تغییرات ارزشمندی برای شهرستان خمام تلقی خواهد شد؛ اگرچه خاموشی‌هایی که به‌دلیل مدیریت مصرف در تابستان اعمال شد، یا به‌دلیل وجود نواقص در نیروگاه‌های سطح کشور اعمال می‌شوند، حلاوت و شیرینی این‌ارتقای ظرفیت را از مردم خمام گرفته‌اند، که از همین‌تریبون به نمایندگی از صنعت برق از شهروندان و روستاوندان خمام پوزش می‌طلبم.
واقف، در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقات خوب و مثبتی درحال رقم‌خوردن است، که با توسعه فیدر و فیدرگیری از این‌افزایش ظرفیت، در ماه‌های آینده ادامه پیدا نموده و ظرفیت خوبی به شهرستان تزریق خواهد شد.

 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads