کد خبر: 240803 - تاریخ: یکشنبه، 8 سپتامبر 2024 - 08:47

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد

ورود ۹.۶ میلیون خودرو به گیلان در سال جاری

مدیرکل راهداری گیلان، از ورود ۹ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۶۹۹ خودرو به گیلان از ابتدای سال تا روز گذشته خبر داد و گفت: فقط در هفت روز گذشته بالغ بر نیم میلیون خودرو وارد استان شده است.

به گزارش خوبان خبر ، غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تردد خودروها در محورهای استان گیلان طی پنج ماهه امسال، اظهار کرد: هشت میلیون و ۵۲۹ هزار و ۵۱۱ خودرو وارد استان و هشت میلیون و ۵۴۸ هزار و ۹۲۹ خودرو از استان خارج شده اند.

وی با بیان اینکه در بازه اول لغایت ۱۶ شهریورماه یک میلیون و ۷۶ هزار و ۱۸۸ خودرو وارد استان و یک میلیون و ۶۹ هزار و ۶۸۳ خودرو از استان خارج شده اند، تصریح کرد: فقط در بازه ۱۰ لغایت ۱۶ شهریورماه ۵۴۴ هزار و ۲۷۱ خودرو وارد استان و ۵۵۲ هزار و ۲۴۸ خودرو از استان خارج شده اند که نشان دهنده کاهش چهار درصدی در ورود و افزایش یک درصدی در خروج از استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه روز گذشته ۱۲۲ هزار و ۹۳۴ خودرو از استان خارج شدند، خاطرنشان کرد: آزادراه قزوین – رشت با ۵۸ هزار و ۲۱۴ خودرو پرترددترین محور خروجی استان طی روز گذشته بود.

وی از تردد عادی در آزادراه قزوین – رشت در محدوده منجیل تا رودبار خبر داد و تاکید کرد: روز گذشته به جهت حجم زیاد ورود خودرو به استان گیلان که عمدتا از آزادراه انجام پذیرفته بود، جهت خروج مسافرین نیازمند تمهیدات لازم بودیم که با تغییر مسیر و هدایت خودروها به لاین مخالف در محدوده رودبار به منجیل، از نظر ترافیک با مشکل خاصی مواجه نشدیم و با کاهش حجم خودروها، امروز این مسیر به حالت قبلی خود بازگردانده شد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads