کد خبر: 240797 - تاریخ: شنبه، 7 سپتامبر 2024 - 18:43

غرق شدن پدر و پسر در منطقه شنا ممنوع بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی با اعلام خبر ۲ غرق شدگی در دریای این شهرستان بیان کرد: در این حادثه پدر به همراه فرزندش جان باختند.

به گزارش خوبان خبر ؛  سرهنگ امیر وهاب زاده روز شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر غرق شدگی ۲ نفر در ساحل دریا شهر انزلی، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد مرد ۴۴ ساله و فرزند ۱۴ ساله‌اش که برای شنا به قسمتی از ساحل دریا رفته بودند، به علت ورود به منطقه ممنوعه و عدم آشنایی به فنون شنا دچار غرق شدگی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: با حضور گروه‌های امداد و نجات افراد غرق شده از آب بیرون آورده شده و جسد آنان به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی با ابراز تاسف از این سانحه خاطرنشان کرد: شنا در منطقه ممنوعه و شناکردن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا از مهم ترین دلایل غرق شدگی است که می طلبد شهروندان به توصیه ها و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد حوادث تلخ برای خانواده ها نباشیم.

غرق شدن دختر ۳۲ ساله در لنگرود

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی لنگرود نیز از غرق شدن دختر ۳۲ ساله در سواحل چاف از توابع این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شریف رحیمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‎های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه در ساحل چاف شهرستان لنگرود، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، دختری ۳۲ ساله برای شنا به دریا رفته و به علت عدم آشنایی با مهارت‌ شنا غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود بیان داشت: با تلاش گروه‌های امدادی جسد این نوجوان از آب خارج و به سردخانه بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به شهروندان، مسافران و گردشگرانی که برای شنا به دریا و رودخانه‌ها مراجعه می‌کنند از آنان خواست از طرح‌های سالم‌سازی و مناطقی که ناجیان غریق در آن حضور دارند استفاده و از شنا در مناطق خطرآفرین خودداری کنند تا دچار حادثه نشوند.

بازداشت عاملان نزاع و درگیری بوستان ملت رشت

همچنبن بنا به گزارش دیگری، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در بوستان ملت این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن قلب اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته جمعی چند مسافر در محدوده بوستان ملت رشت، ماموران یگان امداد بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پلیس پس از حضور در آدرس اعلامی، ۲ مسافر که با هم درگیر شده بودند را دستگیر کرد، افزود: متهمان ۴۲ و ۴۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به پیگیرد قانونی هنجارشکنان توسط پلیس بیان کرد: برخورد پلیس و دستگاه قضائی در مقابل هر نوع ایجاد مزاحمت برابر قانون و قاطعانه خواهد بود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس

انتهای پیام/۲۳۲۳

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads