کد خبر: 240720 - تاریخ: یکشنبه، 1 سپتامبر 2024 - 10:54

رئیس پلیس راه استان گیلان:

اعمال محدودیت ترددی در گیلان؛ ترافیک ورودی‌ سنگین است

به گزارش خوبان خبر ؛ سرهنگ جاور صفاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و تعطیلات پیش‌رو در ۲ محور جاده قدیم رشت – قزوین و بندر آستارا – اردبیل طی روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هفته جاری محدودیت ترافیکی به صورت رفت و […]

به گزارش خوبان خبر ؛ سرهنگ جاور صفاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و تعطیلات پیش‌رو در ۲ محور جاده قدیم رشت – قزوین و بندر آستارا – اردبیل طی روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هفته جاری محدودیت ترافیکی به صورت رفت و برگشت اعمال می‌شود.

وی افزود: بر این اساس تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲، چهارشنبه ۱۴ و جمعه ۱۶ شهریورماه در مسیرهای رفت و برگشت رشت – قزوین و بندر آستارا – اردبیل ممنوع است.

وی ادامه داد: این محدودیت ترافیکی به منظور افزایش ایمنی، آسانی حرکت و تردد وسایل نقلیه در این ۲ مسیر اعمال می‌شود ضمن آنکه در صورت عادی بودن وضعیت تردد در این مسیرها با هماهنگی فرماندهی پلیس ضمن اطلاع رسانی نسبت به رفع محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راه گیلان در ادامه از ترافیک روان در مسیر ورودی به این استان در حال حاضر خبر داد و بیان کرد: اکنون ورودی استان بویژه از مسیر قزوین به رشت شاهد ترافیک سنگین اما روان است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

صفاری خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات پیش‌رو پیش‌بینی می شود که مسافران زیادی وارد استان شوند از اینرو از تمامی رانندگان انتظار است از سرعت غیرمجاز پرهیز کرده وبا رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای خود سایر مسافران رقم بزنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads