کد خبر: 240713 - تاریخ: یکشنبه، 1 سپتامبر 2024 - 10:29

افت فشار آب آشامیدنی در مناطق مختلف گیلان

معاون بهره برداری و توسعه آبفای گیلان از افت فشار و در برخی مناطق استان قطعی آب آشامیدنی به دلیل گرمای هوا و افزایش مصرف خبر داد.

به گزراش خوبان خبر ، مازیار غلامپور در ارتباط تلفنی به خبرنگار صدا و سیما گفت: متخصصان و کارکنان شرکت آبفای گیلان در ۵۲ شهر و هزار و ۷۸۰ روستای گیلان برای تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به صورت شبانه روزی و با تمام ظرفیت تلاش می‌کنند، اما به دلیل گرمای هوا، ورود مسافران و هموطنان به گیلان و افزایش چند برابری جمعیت فعلی در استان، مصرف آب تصفیه شده به شدت بالا رفته است.

وی با بیان اینکه شرکت آبفای گیلان تابستان امسال ظرفیت تولید و تامین آب تصفیه شده مشترکان خود را ۳۰ درصد افزایش داده است، افزود: با قطعی‌های مکرر و طولانی برق در تاسیسات و ایستگاه‌های پمپاژ آب، با استفاده از ژنراتور‌های دیزلی، از قطعی آب مشترکان جلوگیری می‌شود، اما در برخی مناطق شهری و روستایی هم با افت شدید فشار آب روبه رو می‌شویم.

معاون بهره برداری و توسعه آبفای گیلان با بیان اینکه کارکنان شرکت تلاش می‌کنند تا آب مصرفی مردم استان را به صورت مداوم تامین کنند، از گیلانیان درخواست کرد با مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب تصفیه شده، این شرکت را در تامین آب آشامیدنی همه مشترکان استان یاری دهند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads