کد خبر: 240487 - تاریخ: دوشنبه، 19 آگوست 2024 - 08:36

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام خبر داد؛

همایش  پیاده‌روی جاماندگان و دلدادگان اربعین حسینی برای چهارمین سال متوالی در خمام برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام از برگزاری همایش  پیاده‌روی جاماندگان و دلدادگان اربعین حسینی برای چهارمین سال متوالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام از برگزاری همایش  پیاده‌روی جاماندگان و دلدادگان اربعین حسینی برای چهارمین سال متوالی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیانوش شوشتری اخوان در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به اینکه همایش پیاده‌روی جاماندگان و دلدادگان اربعین حسینی«طرح حرم تا حرم»از مبداء صحن مسجد جامع امامزاده حسن خمام به مقصد بقعه بابا حسن مصادف با اربعین حسینی(ع)، یکشنبه ۴ شهریور از ساعت ۹ صبح برگزار می گردد، افزود:طبق برنامه ریزی به عمل آمده در ستاد هماهنگی پیاده روی جاماندگان اربعین، امسال هم شاهد مشارکت و نقش آفرینی گروه‌های مردمی، هیئات مذهبی،پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی، قرارگاه‌های محلات اسلامی، گروه‌های جهادی خواهیم بود.

دبیر ستاد برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی خمام با بیان اینکه کلیه دستگاه های اداری و خدمت رسانی شهرستان آماده خدمات رسانی به شرکت کنندگان می باشند، افزود: ویژه برنامه های اربعین درسطح شهر خمام از سوی موکب داران از شب اربعین آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۳۰ موکب و ایستگاه در طول مسیر سه و نیم کیلومتری نیز تدارک دیده شده است.، تصربح کرد:اجرای گروه های سرود، مسابقات نقاشی ویژه کودکان، دمام زنی، توزیع بسته های فرهنگی،مداحی درکنار پذیرایی از زائران و مشتاقان حسینی در این همایش پیاده‌روی جاماندگان و دلدادگان اربعین حسینی اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام با اشاره به اینکه مراسم تعزیه خوانی،مداحی، پذیرایی در مسجد جامع خمام همزمان با برگراری همایش پیادروی برگزار می شود،افزود:در مسجد باباحسن هم علاوه بر پذیرایی از میهمانان، برنامه های معنوی شامل سخنرانی، مداحی، قرائت زیارت اربعین واقامه ی نماز ظهر و عصر توسط متولیان امردر نظر گرفته شده است. 

وی از ابتکارات ویژه برنامه ی پیاده روی اربعین امسال به حضور تعدادی از مواکب به صورت خانوادگی در مسیر پیاده روی جهت خدمت به مردم اشاره کرد و افزود:حضور سازمان یافته خادمین شهداء شهرستان،حضور کودکان و دانش آموزان به همراه والدین، اجرای پویش سیاه پوش نمودن و پذیرایی از جلوی مغازه ها و منازل درمسیر پیاده روی، پویش نذرنان در شب اربعین و…..می باشد که می تواند جلوه های ماندگاری از مردم ولایتمدار خمام را به نمایش بگذارد.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام ، طبق سنوات همراهی،همکاری،همدلی و همیاری مسئولین شهرستانی و محلی ، روحانیت معظم ، خانواده های معظم شهداء، نیروهای نظامی و انتظامی،پیشکسوتان بانوان،ورزشکاران، هنرمندان، دانشجویان,دانش آموزان می تواند یک جنبش فرهنگی دیگری درجهت ارتقاء نشاط معنوی همراه با شعور حسینی در سطح جامعه خلق گردد.

 

انتهای پیام/۳۲۳۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads