کد خبر: 240331 - تاریخ: جمعه، 9 آگوست 2024 - 16:51

رئیس کمیته امداد خمام خبر داد؛

۴۲ قلم لوازم ضروری خانگی بین مددجویان خمامی توزیع شده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام با اشاره به اینکه توزیع لوازم ضروری به مددجویان با بیان اینکه این نهاد در تلاش است تا همه ساله، لوازم ضروری زندگی را برای آسایش مددجویان تحت حمایت فراهم کند، اظهار کرد: ۴۲ قلم لوازم بین مددجویان خمامی توزیع شد.

به گزارش خوبان خبر ؛  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام با اشاره به اینکه توزیع لوازم ضروری به مددجویان با بیان اینکه این نهاد در تلاش است تا همه ساله، لوازم ضروری زندگی را برای آسایش مددجویان تحت حمایت فراهم کند، اظهار کرد: ۴۲ قلم لوازم بین مددجویان خمامی توزیع شد.

سید مرتضی حسینی نسب ظهر امروز در حاشیه توزیع لوازم خانگی در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به اینکه این لوازم با اولویت خانواده های پرجمعیت ، بیمار صعب العلاج و نخبه در نظر گرفته شده است ، افزود:اهدا لوازم براساس درخواست و اولویت های ذکر شده این نهاد می باشد.

وی با بیان اینکه این اقلام شامل ۲۳یخچال فریزر، ۴تلویزیون ،۷ آبگرمکن ، ۴بخاری گازی و ۴ماشین لباسشویی بود ، افزود:ارزش ریالی لوازم ضروری توزیع شده بین مددجویان ۵۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

به گفته رئیس کمیته امداد خمام ، خیرین و مردم نوعدوست خمامی می‌توانند جهت مشارکت در امر خداپسندانه در ایام های مختلف سال کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۰۳۸ به‌نام کمیته امداد خمام به دست نیازمندان برسانند.

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads