کد خبر: 240212 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 آگوست 2024 - 12:48

مسائل اقتصادی مردم در اولویت کار مسئولان گیلان قرار دارد

استاندار گیلان گفت: مسائل اقتصادی مردم در کنار تهدیدها، آسیب‌ها و مسائل فرهنگی مختلف در اولویت کار مسئولان استان قرار دارد.

به گزارش خوبان خبر ، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس‌کل بازرسی استان گیلان اظهار کرد: مدیران هنگامی که بدانند برای اصلاح امور مورد نظارت قرار گرفته‌اند با جان و دل این نظارت را پذیرا می شوند و از آن استقبال می کنند.

وی اضافه کرد: تمام مصوبات استانداری گیلان با نظر کارشناسی بازرسان سازمان بازرسی استان انجام شده است و هدف همه مسئولان اجرایی، نظارت و قانونگذاری رسیدگی به امورات مردم است.

استاندار گیلان تاکید کرد: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم همه امورات بر محور یادشده مدیریت شد و دولت چهاردهم هم در این راستا عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به شور و شعفی که از برنامه‌های رئیس جمهور در دل مردم ایجاد شد گفت: حادثه ترور دکتر اسماعیل هنیه امروز کام مردم را تلخ کرد؛ اما ما محکم در مقابل دشمنان همچنان ایستاده‌ایم.

عباسی تصریح کرد: امروز در معرض امتحان الهی قرار گرفته ایم و باید در برابر کاخ یزیدیان صف آرایی داشته باشیم و بدانیم که استکبار بدنبال چه منافعی است و ما بعنوان مسلمانان نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از ۴۵ سال پای جمهوریت و اسلامیت نظام ایستادگی کرده و و هزاران شهید و جانباز فدای پرچم اسلام، دین و قرآن کرده ایم.

وی با بیان اینکه امروز مسائل اقتصادی مردم در کنار تهدیدها، آسیب‌ها و مسائل فرهنگی مختلف در اولویت امور قرار دارد افزود: باید موانع موجود که مانع پیشرفت پروژه های عمرانی است را با همدلی و همکاری همه مسئولان برطرف کنیم و زیرساختهای استان را توسعه دهیم.

وی تاکید کرد: استان گیلان استانی توریستی و مهاجر پذیر است که افراد مختلف از قومیت‌ها و نژادهای مختلف در آن زندگی می‌کنند این مساله اندکی کار را دشوار می‌کند که در سایه همدلی و وفاق می توان آنها را برطرف کرد و ما خادمین مردم با آغوش باز موارد پیشگیری منجر به تخلف و جرم را پذیرا می شویم و اگر گزارش تخلفی داشته باشیم در این زمینه پیش قدم خواهیم شد.

مدیران نباید از انجام ماموریت های سازمان بازرسی آزرده شوند

مدیر کل دادگستری استان گیلان نیز در این آئین گفت: مدیران استان نباید از انجام مدیریت‌های سازمان بازرسی استان آزرده شوند تدابیر عالی سازمان پیشگیرانه است.

اسماعیل صادقی نیارکی اضافه کرد: این سازمان براساس اصل ۱۷۴ قانون اساسی در نظام حکمرانی در قالب تشکیلات اداری شکل گرفته و از یادگاری‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و طبق این اصل می تواند بر همه امور نظارت کند.

وی با انتقاد از وضعیت چای سنواتی و رفع این مشکل در استان شد، اظهار کرد: برخی از انبارهای سرپوشیده استان محلی برای دپوی چای سنواتی شده اند که قابلیتی جز کمپوست ندارند این مساله باید تعیین تکلیف شود.

باید پنجره واحد مدیریتی در استان ایجاد کنیم

بازرس کل استان گیلان نیز گفت: به منظور مطالبه گری از مطالبات مردم باید با کمک مسئولان استانی پنجره واحد مدیریتی ایجاد کنیم که از طریق آن به چالش ها، آسیب ها و فرصت ها نگاهی جامع تر داشته و براین اساس برنامه ریزی کنیم.

جان احمد آقایی اظهار کرد: تمام تلاش خود را بکار خواهم بست تا به باور، فهم و ادبیات مشترک دست یافته و تلاش کنیم به رسالتی که در صیانت از حقوق شهروندی، عامه، شناسایی گلوگاه ها، صیانت از مدیران و منابع انسانی برعهده داریم برمدار سلامت، خدمت، نظم، قانون و اخلاق عمل کنیم.

وی تصریح کرد: در کنار مدیران در خدمت به مردم هستیم؛ اولویت استان هویت و غنای فرهنگی ماست که امروز با ورود خرده فرهنگ ها در حال آسیب دیدن است و امید است با کمک شما مدیران و اقدامات راهبردی آن را حفظ کنیم؛ همچنین میراث گرانبهای جنگل و محیط زیست را باید پاس بداریم و محیط زیست را با توسعه استان در توازن نگه داریم.

جان احمد آقایی پیش از این معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، جانشین ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گیلان و معاون منابع انسانی و فرهنگی دادگستری استان خراسان رضوی بود. که امروز بجای سجاد ده ده جانی که خرداد ۱۴۰۱ به عنوان رئیس کل بازرسی استان گیلان منصوب شد؛ دده جانی اکنون به عنوان رئیس بازرسی استان زنجان به کار خود ادامه می دهد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads