کد خبر: 239930 - تاریخ: جمعه، 12 جولای 2024 - 12:28

در بازدید مسئولان از پروژه بهسازی و تعریض جاده خمام به خشکبیجار مطرح شد؛

محورخمام به خشبیجار از شانه خاکی مناسب برخوردار نیست | فاز اول پروژه به اتمام رسیده است

به گزارش خوبان خبر؛ فرماندار خمام به همراه احمدی نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی،از آخرین وضعیت پروژه بازسازی و ایمن سازی محور خمام به خشکبیجار بازدید نموده و به بررسی میدانی مشکلات این محور پرتردد پرداختند.  فرماندار خمام با اشاره به اینکه این‌محور از شانه خاکی مناسب برخوردار نیست،افزود: هر ساله به‌علت […]

به گزارش خوبان خبر؛ فرماندار خمام به همراه احمدی نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی،از آخرین وضعیت پروژه بازسازی و ایمن سازی محور خمام به خشکبیجار بازدید نموده و به بررسی میدانی مشکلات این محور پرتردد پرداختند.

 فرماندار خمام با اشاره به اینکه این‌محور از شانه خاکی مناسب برخوردار نیست،افزود: هر ساله به‌علت عدم استاندارد لازم، شاهد تصادفات و ازدست‌دادن جان شهروندان هستیم.

حسن آدمیت با بیان اینکه قسمت‌هایی از این‌مسیر مورد تعریض و بهسازی قرار گرفته،خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار در سال جاری می‌توان به پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در این پروژه دست یافت.

در ادامه این بازدید نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروزه تعریض جاده خمام و خشکبیجار از سال گذشته آغاز شده است، افزود: در این مسیر حوادثی ناگواری برای همشهریان رخ داده است.

محمدرضا احمدی با اشاره به اینکه این پروزه در ۳ فاز تعریف شده است، افزود: فاز اول این پروزه که در ابتدای خمام قرار گرفته که به اتمام رسیده و امیدواریم فاز سوم پروژه تا آخر تابستان به اتمام خواهد برسد.

وی با اشاره به اینکه مناقضه فاز دوم این پروژه به صورتی بوده که فاز اول و سوم انجام شود،افزود:رایزنی هایی صورت خواهد گرفت تا اعتباری در نظر گرفته تا فاز دوم این پروزه همزمان با پروژه سوم نیز به اتمام برسید.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads