کد خبر: 239512 - تاریخ: چهارشنبه، 26 ژوئن 2024 - 12:54

برخورد بدون اغماض با متخلفان از دستاوردهای نظام سلامت گیلان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشدید نظارت‌ها و برخورد بدون اغماض با متخلفان حوزه سلامت را یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی ۴۰ سال اخیر دانست و تصریح کرد: تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم مرز مشخص ما با متخلفان در این حوزه است.

به گزارش خوبان خبر ؛ پیش از ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسماعیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اکبر محمدی‌پور رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان و جمعی از فعالان بسیجی در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد
 
.محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با بیان اینکه در نظام سلامت همه یک هویت بسیجی دارند، اظهار کرد: کار در نظام سلامت پیوسته، بدون وقفه و بدون درنظرگرفتن مکان خاص بوده و این دقیقاً برابر با خدمت صادقانه و آگاهانه در تشکل‌های بسیجی است.
 
وی با اشاره به جهاد تبیین و لزوم شفافیت در تبیین حقایق و بروز رخدادهای طبیعی و غیرمترقبه، افزود: تبیین واقعی، منصفانه، به‌جا، به‌حق و به‌اندازه و از همه مهم‌تر توسط صاحبان افکار عمومی و قشر جوان جامعه از جمله دانشجویان نیاز امروز جامعه است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اقدامات جهادی دانشگاه در مدیریت بحران حریق بیمارستان قائم(عج) رشت اشاره کرد و گفت: حدود ۱۳۰ بیمار بیمارستان قائم(عج) با مدیریت صحیح زمان و تأمین به‌موقع تخت‌های درمانی در سایر بیمارستان‌های رشت و حومه در کمترین زمان منتقل شدند و پس از آن مداخلات بهداشت روانی و درمان بیماران بستری آغاز شد.
 
آشوبی تشدید نظارت‌ها و برخورد بدون اغماض با متخلفان حوزه سلامت را یکی از بزرگترین دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی ۴۰ سال اخیر دانست و تصریح کرد: تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم مرز مشخص ما با متخلفان است و در این مسیر دو بیمارستان خصوصی استان با اشکالات و تخلفات عدیده بسته شده که گواهی از برخورد جدی و بدون تعارف ما با مخلان سلامت مردم است.
 
 
وی با بیان اینکه برخورد با متخلفان برای دانشگاه علوم پزشکی گیلان حدومرز ندارد، خاطرنشان کرد: برای نظام سلامت، حفظ جان انسان از همه چیز مهم‌تر است و آن را با هیچ‌چیز معاوضه نمی‌کنیم.
 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه متعلق به دانشجو و اعضای هیئت‌علمی است، تصریح کرد: برخی از کارهای بزرگ در نظام سلامت تنها با حضور پرنشاط و پر شور دانشجویان جوان ممکن و میسر می‌شود و این فرصت بیش‌ازپیش نیازمند مشارکت دانشجویان بسیجی است.
 
 
آشوبی همچنین از طرح پیشنهادی شورای مشوری متشکل از اعضای فعال بسیج دانشجویی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و گفت: این شورا، متناظر با هر یک از معاونین و مدیران ستادی با مشارکت خیران تشکیل خواهد شد و تمامی اقدامات راهبردی و عملیاتی معاونت‌ها و مدیریت‌ها را رصد، پایش و در صورت لزوم اصلاح و اجرا می‌کند.
 
 
گفتنی است در پایان این نشست از تلاش‌های دکتر علی بزی به‌عنوان مسئول سابق حوزه بسیج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر و تجلیل و امیرحسین میربلوکی به‌عنوان مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب و معرفی شد.
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads