کد خبر: 227626 - تاریخ: شنبه، 24 دسامبر 2022 - 14:28

مدیرکل پشتیبانی امور دام گیلان:

آغاز ذخیره‌سازی مرغ شب عید در گیلان/ روزانه ۶۵۰ تن مرغ گرم در گیلان روانه بازار می‌شود

مدیرکل پشتیبانی امور دام گیلان با اشاره به آغاز ذخیره‌سازی مرغ شب عید در استان گیلان گفت: روزانه ۶۵۰ تن مرغ گرم در گیلان روانه بازار می‌شود که بیش از نیاز مصرفی استان گیلان است.

به گزارش خوبان، سید محمود سید محمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ذخیره‌سازی مرغ شب عید در استان گیلان آغاز شده است، اظهار کرد: مرغ یکی از کالاها اساسی مردم است و به همین منظور اقدامات لازم در جهت ذخیره‌سازی مرغ شب عید انجام شده است.

وی با اشاره به تولید مرغ بیش از مصرف بازار در استان گیلان گفت: از ابتدای آذر ماه برای حمایت از تولید کننده تاکنون هزار و ۷۰۰ تن مرغ مازاد نیاز بازار در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام گیلان با تأکید بر ادامه‌دار بودن ذخیره‌سازی مرغ در استان گیلان افزود: ذخیره‌سازی تا زمانی که مرغ مازاد مصرف مردم در بازار موجود است و با هدف حمایت از تولید کننده، تنظیم بازار، پیشگیری از کاهش تولید مرغ و جلوگیری از نوسانات بازار دامه خواهد داشت.

محمدی با بیان اینکه روزانه ۶۵۰ تن مرغ گرم در گیلان روانه بازار می‌شود، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در استان گیلان علاوه بر ذخیره‌سازی مرغ منجمد، در تامین مرغ گرم در استان مشکلی وجود ندارد.

وی از توزیع ۲۴۰ تن از مرغ تولید شده گیلان در بازار‌های استان خبر داد و گفت:۳۰۰ تن مرغ تولیدی گیلان به تهران و بقیه به سایر استان‌های کشور ارسال می‌شود.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads