به گزارش خوبان خبر؛ محمد امجدی در جلسه مدیران مدارس لشت نشا ء با موضوع مدرسه محوری در سند تحول بنیادین با اعلام نقش و جایگاه مؤثر مدیران در رویکرد مدرسه محوری به ضرورت ارتقاء دانش حرفه ای مدیران، ایجاد تحول فکری در آنان جهت برنامه ریزی و اجرای برنامه های عملیاتی در مدارس اشاره کرد. وی در بخش دیگر از سخنانش در انتخاب سامانه ای مدیران مدارس در خصوص برگزاری اجرای آزمون، این مرحله را گام مهم در جهت ارتقاء آنان و استفاده از نخبگان آموزش و پرورش اعلام کرد.
زهرا قلی پور رئیس آموزش و پرورش لشت نشاء در این همایش گفت: طرح مدرسه محوری بر اساس استقلال بیشتر مدارس در اتخاذ تصمیمات مربوط به اداره مدرسه بنا شده و دارای مدلهای مختلفی از جمله کنترل اداری، کنترل حرفه ای، کنترل اجتماعی و کنترل متعادل یا یکپارچه است. در همین راستا ایشان مدیریت مدرسه محوری را فراهم شدن زمینه انتقال قدرت تصمیم گیری به سطح مدرسه دانست.
انتهای پیام/۵۵
عصمت محمد دوست سرپرست فرمانداری خمام منصوب شد
تئاتر« شُله پزان» در خمام به روی صحنه رفت
سوت بازی مس کرمان و تراکتور تبریز به میلاد موسوی رسید
کیان شیرزاد به تیم فوتبال نونهالان ملوان بندرانزلی پیوست
۲۲ هزار جلد کتاب در کتابخانه عمومی خمام موجود است